ח"כ סויד ב'קול חי': "הצביעו לי מכמה מפלגות בקואליציה" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ סויד ב'קול חי': "הצביעו לי מכמה מפלגות בקואליציה" • האזינו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (חמישי) ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' שוחחה ח"כ רויטל סויד מ'המחנה הציוני' מי שהוכתרה אמש באישון ליל כמנצחת הגדולה של האופוזיציה מול הקואליציה לאחר שנבחרה לחברת הועדה למינוי דיינים מול מועמדת הקואליציה.

    ח"כ סויד אמרה כי "אני חושבת שיש כאן מעבר לניצחון פוליטי של האופוזיציה על הקואליציה גם ענין שבו נבחרי הציבור מגיעים אחד אחד מאחורי הפרגון וכל אחד מצביע לפי האידאולוגיה שלו, ניצחה האידאולוגיה על הפוליטיקה, הייתה כאן אמירה ברורה של – איך רוצים שבתי הדין יראו".

    לדבריה של חברת הכנסת סויד, אותם אלו שהצביעו לה אמש – באו יותר ממפלגה אחת, לדבריה, "בסופו דבר אני רוצה לומר משהו, היו שם אמש דרמות בכנסת, ואפילו בשלב מסוים ראש הממשלה נתניהו עבד בכל הכוח, ראינו גם בערוץ 2 את איך שהוא דיבר אל דרעי. אני לא רואה את זה כסיעה אחת שבחרה בי, כי עברתי בין כולם. יש משהו יפה שהיו ח"כ מאוד כנים, היו כאלו שאמרו שיצביעו ואחרי הלחץ של נתניהו הם הורידו את עצמם".

    "בבתי הדין הרבניים הרבה זמן לא מונו דיינים, 30 דיינים אמורים להתמנות, כאלו שאמורים לעצב את הצביון של בתי הדין ובעזרת ה' נמנה דיינים ראויים וטובים כאלו שיראו את צרכי הציבור. זה מעבר לפוליטיקה. יש כאן תפקיד של שליחות בסייעתא דישמיא".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות